Desde este momento Internet se convierte en una herramienta más para ponernos
en contacto con todos/as vosotros/as.

Tendremos un poquito de todo como calendarios, notícias, legislación, temas referentes a nuestra
empresa, etc., si alguno/a de vosotros/as quereis aportar algo, no teneis nada más que poneros
en contacto con nuestra Sección Sindical, estamos abiertos a cualquier sugerencia.

Actualizados Calendarios 2015 en zona de descargas.

¡¡¡Atenció!!!
en picar sobre qualsevol dels links seràs redireccionat a la nostra web d'indústria

Motius per afiliar-te a CCOO
Afilia’t a CCOO
Ja som molts treballadors i treballadores  de Catalunya i Espanya afiliats a CCOO, però encara ens faltes tu.
Ens afiliem a CCOO perquè sabem que junts som més forts i perquè volem un sindicat nostre, independent de qualsevol poder econòmic o polític. CCOO és la primera força sindical perquè només ens pertany a nosaltres.

CCOO és la nostra garantia, la protecció que tenim PER a que la direcció de l’empresa no ens imposi els seus interessos i decisions. Per fer complir i millorar els nostres drets recollits als convenis col•lectius, les lleis i els acords socials.

CCOO és la nostra força. Amb CADA nova persona que s’afilia a CCOO som més i tenim més força per a negociar millors salaris i condicions de treball a través dels conveni col•lectius.

CCOO és el nostre suport. Davant dels problemes laborals estar junts ens permet comptar amb el millor assessorament LABORAL i legal COM afiliades i afiliats. Estar afiliats a CCOO ens ajuda a accedir a la formació professional, per tal de poder trobar o millorar la nostra feina.

CCOO és la nostra protecció també fora de l’empresa, perquè al ser el sindicat més important del país, és també la millor garantia per a mantenir i millorar la protecció social: les pensions, la protecció per atur, els drets de les persones amb dependències, els serveis públics, transport, infrastructures...

CCOO està al nostre servei, i ens permet comptar amb importants avantatges com el gabinet jurídic, la cooperativa d’habitatge, descomptes en assegurances i en gran quantitat de serveis.

Tu hi guanyes, tots hi guanyem

Afilia´t a CCOO >>>

L’afiliació a CCOO ens dóna dret a

Assessorament sindical
Tot allò que necessitem saber sobre el nostre conveni, salari, liquidació, contracte, horari...

Gabinet jurídic i tècnic
Quan necessitem l’assistència d’un advocat/da o economista, el nostre Gabinet compta amb més de 50 professionals especialitzats i d’alt prestigi.

Formació i orientació professional
A CCOO podem obtenir formació gratuïta i d’alta qualitat accedint a una àmplia OFERTA de cursos a tot Catalunya. També disposem d’assessorament per a la recerca de feina.

Assessorament per a persones immigrades i per a treballar a Europa

Aprofitant els més de 25 anys d’experiència en mobilitat de treballadors del nostre Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers (CITE), CCOO ha ampliat el servei d’assessorament als nouvinguts amb un nou servei d’orientació i assessorament per aquelles persones que volen anar a treballar a Europa, perquè ho facin en les millors condicions.

Assegurances
A PARTIR d’un any d’afiliació a CCOO, tenim dret a una pòlissa gratuïta de 9.000€ en cas de mort per accident. Així mateix disposem de condicions especials per a contractar tot tipus d’assegurances a ATLANTIS, l’asseguradora social més important d’Europa. També comptem amb un pla associat de pensions.

Descomptes
Al ser més de 150.000 persones afiliades, establim contractes de col•laboració amb empreses, professionals i comerços que ens permet tenir importants descomptes en serveis tan diversos com dentista, espectacles, roba o un cotxe.

Estem molt a prop teu

indústria

conc

Web de la Secció Sindical CCOO V. Torns Administrador:
J. Ortega
CL. Compositor Wagner 24
C.P. 08191 Rubí
BCN
Pol. Industrial
Can Jardí

En la zona de descargas encontrarás todo lo que necesitas