Vaga a General Cable d’Abrera (Grup Prysmian) contra els acomiadaments anunciats per l’empresa

Els treballadors i treballadores de la planta de General Cable d’Abrera, del Grup Prysmian, faran vaga de 24 hores els dies 13, 20 i 27 de juliol com a resposta als 7 acomiadaments anunciats per l’empresa, al·legant causes objectives.

General Cable ha decidit externalitzar les activitats del magatzem de producte acabat de la planta d’Abrera a l’empresa Grup CTC i, com a conseqüència d’això, ha anunciat l’acomiadament de les 7 persones que treballen en aquest magatzem. El comitè d’empresa considera totalment injusta i desproporcionada aquesta decisió d’externalitzar part de l’activitat pròpia i fer fora el personal del magatzem; per això ha convocat tres jornades de vaga.

CCOO d’Indústria dona total suport a la vaga i exigeix a la direcció de General Cable que faci marxa enrere en la seva decisió. La representació sindical adverteix l’empresa que no permetrà uns acomiadaments totalment injustificats i que suposen un atac frontal als drets dels treballadors i treballadores.