CCOO rebutja els acomiadaments a Boehringer Ingelheim España

La direcció de Boehringer Ingelheim España ha acomiadat 15 persones a la planta de Sant Cugat del Vallès. CCOO d’Indústria rebutja aquests acomiadaments i exigeix a l’empresa la readmissió d’aquestes persones.

Fa uns mesos l’empresa va comunicar que faria alguns canvis productius que garantirien el futur de la planta vallesana i va assegurar que no hi hauria una destrucció d’ocupació en aquest procés, una qüestió que ha incomplert.

CCOO recorda a la direcció de l’empresa que no es pot construir un futur prometedor destruint llocs de treball. Per això insta la multinacional a reconsiderar la seva decisió i apostar per la plantilla de la planta de Sant Cugat del Vallès.

CCOO està vetllant en els diferents sectors perquè aquest procés de transformació industrial i canvi de model productiu en què ens trobem immersos es faci amb una transició justa per als treballadors i treballadores.