José Antonio Hernández ha estat reelegit secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya

Sota el lema “Indústria, motor d’igualtat”, els dies 21 i 22 d’abril hem celebrat el 3r Congrés de CCOO d’Indústria de Catalunya a Fira Sabadell, un espai molt adient per a un congrés com el nostre, ja que es tracta d’una antiga nau industrial que manté la seva estructura i forma part del patrimoni industrial vallesà.

En el marc d’aquest congrés, José Antonio Hernández ha estat escollit de nou com a secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya amb un amplíssim suport de les persones convocades, que també han validat amb una gran majoria l’Informe de balanç de l’acció sindical realitzada durant el segon mandat. Hernández encapçala una Comissió Executiva renovada, que manté part de l’equip del segon mandat i incorpora també noves persones, que haurà de liderar l’acció de la federació durant els propers quatre anys.

La Comissió Executiva està integrada per José Antonio Hernández, Vicky Hinojosa, Carles Casanova, Elisabeth Jiménez, Manuel Gómez, Antonia Miñana, Raúl López, Anna Núñez, José Juan Marín, Javier Rubio, Juan Carlos Serrano i Bernat Villarroya.

També s’ha aprovat amb un amplíssim suport el Pla d’acció de la federació per als propers anys, que conté les línies i els objectius estratègics per afrontar un mandat que segur que no serà fàcil, en el qual haurem d’abordar reptes importants, com els efectes de la crisi generada per la pandèmia, el canvi de model productiu en què ens trobem immersos i el context sociopolític actual. Un Pla d’acció que ens ha de servir de guia per desenvolupar els plans de treball.

En el marc del congrés s’han aprovat tres resolucions: una sobre la lluita contra la precarietat laboral, una altra sobre la igualtat i una tercera en defensa de la indústria. També s’han escollit les delegacions de CCOO d’Indústria de Catalunya als congressos de CCOO de Catalunya i de CCOO de Industria, així com els membres al Consell de CCOO de Catalunya.

Un congrés on no ha faltat la cultura, que hi ha estat present amb actuacions de dansa, música i poesia.

Vídeo resum del 3r Congrés.

Galeria d’imatges dia 21.04.2021.

Galeria d’imatges dia 22.04.2021.