CCOO valora positivament el principi d’acord assolit a Doga Metal Parts

La plantilla ha ratificat el preacord per majoria

CCOO d’Indústria de Catalunya valora positivament el principi d’acord sobre l’ERO de Doga Metal Parts, assolit dijous passat pel comitè i la direcció de l’empresa, ja que s’han aconseguit unes bones condicions per a les 49 persones afectades i preveu mesures no traumàtiques per a gran part dels afectats. La plantilla ha ratificat avui el principi d’acord per majoria.

L’acord estableix recol·locacions voluntàries en altres plantes del grup Doga i en alguna empresa externa, que podrien garantir l’ocupació d’un 85 % dels treballadors i treballadores afectats per l’ERO.

En el marc de l’acord s’ha pactat una indemnització de 44 dies per any, amb un màxim de 28 mensualitats, i s’ofereix una garantia indemnitzatòria de 4 anys a les persones que continuen a l’empresa, així com per a les que es recol·loquin a la planta de Doga de Navarra i en empreses externes.

L’acord també preveu un pla de rendes voluntari per a 9 persones més grans de 57 anys, que els garanteix fins al 85 % del salari net fins que arribin a l’edat de jubilació anticipada.