Es constitueix la Comissió de Reindustrialització de Robert Bosch

El dilluns 16 de novembre s’ha constituït la Comissió de Reindustrialització de Robert Bosch (prevista en l’acord assolit el passat 23 d’octubre), que està integrada per a la direcció de l’empresa, la Direcció General d’Indústria de la Generalitat i una representació del comitè d’empresa i de les federacions d’Indústria de CCOO i UGT.

En aquesta primera reunió s’ha aclarit fonamentalment com funcionarà la comissió. La representació sindical dels treballadors i treballadores hem insistit en la importància de la reindustrialització de la planta de Castellet, la qual cosa ha de suposar atreure inversors que donin continuïtat a l’activitat industrial de la planta i permetin mantenir la màxima ocupació possible.

També hem demanat la màxima implicació de la Generalitat en aquest procés i certa flexibilitat a la direcció de Robert Bosch a l’hora de valorar els projectes i les propostes per trobar solucions de caràcter industrial.

La propera reunió d’aquesta comissió està prevista per a la setmana del 14 al 18 de desembre.

NOTA DEL COMITÈ D’EMPRESA