Nova jornada de mobilització de la plantilla de Faurecia contra l’ERO

Demà dijous, al matí, es farà una concentració i, a la tarda, una marxa lenta de vehicles

Les treballadores i treballadors de la fàbrica de Faurecia d’Abrera tornaran a concentrar-se demà dijous, 12 de novembre, a partir de les 9 h, davant les portes de l’empresa (c. del Progrés, 18-20) per deixar ben clar a la direcció el seu rebuig a l’ERO, coincidint amb una nova reunió del període de consultes de l’expedient.

A la tarda, CCOO, que té la majoria del comitè, ha convocat una marxa lenta de vehicles a partir de les 16.30 h, que sortirà des de davant de la fàbrica, recorrerà els carrers del polígon industrial, anirà fins al polígon ca n’Amat de Martorell i finalitzarà de nou davant de Faurecia. L’objectiu és fer visible el conflicte generat per la presentació de l’expedient, defensar els llocs de treball i rebutjar els acomiadaments.

CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a la mobilització i a les reivindicacions dels treballadors i treballadores de Faurecia i exigeix a la direcció de l’empresa la retirada de l’expedient i que s’assegui a negociar per trobar una alternativa que garanteixi la màxima ocupació.