S’arriba a un principi d’acord sobre l’ERO presentat per Aryzta Bakeries Iberia

A última hora d’ahir a la tarda, la direcció i el Comitè d’Empresa d’Aryzta Bakeries Iberia van arribar a un principi d’acord sobre l’ERO. Malgrat que finalment no s’ha pogut evitar el tancament de la planta d’Olesa, CCOO d’Indústria valora positivament l’acord, ja que s’han aconseguit unes bones condicions de sortida per a la plantilla, per sobre de les plantejades inicialment per Aryzta.

El preacord assolit preveu una indemnització de 50 dies per any, sense límits, més una quantitat fixa de 500 € per a cada treballador i treballadora.

La plantilla haurà de ratificar el principi d’acord en l’assemblea prevista aquesta tarda, a les 16 hores, a les portes de l’empresa.