Concentració de la plantilla de Condialiment contra el tancament de l’escorxador municipal de Mercabarna

Demà dimecres, 21 d’octubre, a les 11 h, davant de l’Ajuntament de Barcelona

CCOO d’Indústria de Catalunya lamenta que el projecte per donar continuïtat a l’activitat i l’ocupació de l’escorxador municipal de Mercabarna no tiri endavant per la manca d’acord en les negociacions entre Mercabarna i l’empresa AAG. CCOO recorda que es tracta d’una activitat essencial i estratègica, com va quedar demostrat durant l’estat d’alarma, i per això rebutja el tancament i continua exigint una alternativa industrial que garanteixi la continuïtat de l’activitat i dels llocs de treball.

Davant d’aquesta situació, CCOO ha convocat una concentració aquest dimecres, 21 d’octubre, a les 11 hores, davant l’Ajuntament de Barcelona (plaça de Sant Jaume) per exigir una solució que garanteixi l’ocupació de les treballadores i treballadors de Condialiment Serveis, que des del passat 1 d’octubre estan al carrer. Està previst que, durant la mobilització, la presidenta i el director general de Mercabarna rebin una representació sindical i de la plantilla a l’ajuntament per escoltar les seves reivindicacions.