Jornada “La funció dels CEE en les polítiques europees de futur” sobre els comitès d’empresa europeus

Demà dimarts, 20 d’octubre, a partir de les 9 h

Demà dimarts, 20 d’octubre, la Secretaria d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya, juntament amb les federacions CCOO d’Indústria, CCOO de Serveis i Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) del sindicat, organitza la jornada “La funció dels CEE en les polítiques europees de futur”, sobre els comitès d’empresa europeus (CEE).

Es farà demà a partir de les 9 hores des la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16) i les persones inscrites la podran seguir per via telemàtica (cal adreçar-se al correu [email protected]). La clausura, a les 13’15 hores, serà feta per Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Trobareu més informació i el programa a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 d’octubre de 2020