CCOO exigim garanties per a l’ocupació i la consolidació del projecte industrial de futur de Freixenet

Davant la notícia que han publicat avui diversos mitjans de comunicació sobre la imminent compra de la majoria de capital del Grup Freixenet per part del grup alemany Henkell, CCOO manifestem que aquesta operació ha de garantir l’ocupació del grup, així com la consolidació d’un projecte industrial de futur.

Tant el Comitè d’Empresa com la Secció Sindical de CCOO de Freixenet han demanat una reunió de caràcter urgent a la direcció del grup perquè aquesta compleixi amb la seva obligació d’informar la representació dels treballadors i treballadores sobre aquesta operació de venda.

Així mateix, la federació CCOO d’Indústria, juntament amb la secció sindical de CCOO, coordinarem les accions oportunes davant de l’Administració i en el marc de coordinació sindical europeu per garantir els objectius que ens hem marcat de consolidació de l’ocupació i del projecte industrial del Grup Freixenet en aquest nou escenari.

La nova situació de l’empresa líder del sector del cava, després de l’adquisició de Henkell, hauria de situar la DO en primera línia del mercat de vins espumosos a escala mundial, revitalitzar el sector i generar oportunitats d’expansió i creixement de l’ocupació a la resta d’empreses del sector del cava.