CCOO d’Indústria donem suport a les reivindicacions dels treballadors i treballadores d’Unilever en defensa de l’ocupació i de les plantes

Comunicat del Comitè Europeu d’Unilever

CCOO d’Indústria manifestem el nostre suport a les reivindicacions que planteja el Comitè d’Empresa Europeu d’Unilever davant la deriva de la política empresarial del grup i les decisions que ha pres la companyia en les darreres setmanes. El Comitè Europeu i els sindicats que en formen part insten la multinacional a examinar de forma crítica aquestes decisions per corregir la situació i garantir el manteniment dels llocs de treball i una ocupació estable i de qualitat.

Adjuntem el comunicat que ha preparat el Comitè Europeu d’Unilever, on es recullen les reivindicacions dels treballadors i treballadores, que avui s’enviarà de forma coordinada a tots els països on Unilever té centres de treball.