La coordinadora de delegats de CCOO d’empreses ferroviàries analitza la situació i les problemàtiques del sector

Aquest dijous, 19 d’octubre, es va reunir la Coordinadora del sector ferroviari de CCOO d’Indústria de Catalunya, en la qual van participar els delegats de les principals empreses del sector. En aquesta reunió es van exposar la situació del sector, el mapa d’implantació territorial de les empreses, així com la representació sindical i les dades d’afiliació.

Els delegats assistents van proposar la creació d’una coordinadora sectorial d’àmbit estatal per centralitzar les gestions de les problemàtiques actuals, fonamentalment les derivades de les darreres notícies sobre fusions de diverses companyies del sector, i també la resolució de l’impacte de les licitacions del quart paquet ferroviari.

Per tal de fer seguiment de tots aquests temes, la coordinadora del sector es tornarà a reunir abans de finals d’any.