Iniciem les assemblees per preparar els criteris que marcaran la negociació col·lectiva per al 2018

CCOO d’Indústria de Catalunya hem començat a preparar la negociació col·lectiva de l’any que ve, quan es renovaran els principals convenis sectorials del nostres àmbits d’activitat, entre els quals el de la indústria química, el de la indústria tèxtil, els siderometal·lúrgics de les províncies de Barcelona, Tarragona i Girona. Per això hem convocat assemblees informatives al conjunt del territori per debatre amb els delegats i delegades els criteris que marcaran la negociació col·lectiva de 2018 i conèixer els objectius de la negociació col·lectiva en l’àmbit confederal.

Al voltant de 200 delegats i delegades d’Indústria de les comarques del Vallès Oriental, Maresme i Osona van participar en la primera de les assemblees convocades, que es va celebrar el passat 9 d’octubre, i en la qual també es va explicar la proposta del sindicat davant la situació política actual de Catalunya.

Aquestes assemblees es fan en el marc de la campanya d’acció sostinguda que està impulsant el sindicat des de fa mesos per trencar el bloqueig de l’Acord estatal per a la negociació col·lectiva (AENC) per part de la patronal. Per això, un cop finalitzades les assemblees ens concentrarem, junt amb la resta de delegats i delegades de les federacions del sindicat que també tenen oberts processos de negociació col·lectiva, en defensa de la negociació col·lectiva i per reivindicar els espais de concertació on participem i que la patronal manté bloquejats.

CALENDARI D’ASSEMBLEES PREVIST
(Aquest calendari pot variar en funció de l’agenda sindical i de com evolucioni la situació del país)

– 9 d’octubre: VALLÈS ORIENTAL – MARESME – OSONA (Les Franqueses del Vallès)
  – 17 d’octubre: BARCELONÈS (Barcelona)