Gran concentració i marxa de suport per exigir a Spark Ibérica que readmeti el company Jordi Celdrán

Coincidint amb la celebració del judici pel seu acomiadament, al voltant de 200 persones es van sumar a la concentració de suport al company Jordi Celdrán realitzada el passat 5 d’octubre. A partir de les 9.30 hores, es van començar a congregar davant les portes de Spark Ibérica delegats i delegades d’empreses de tota la província barcelonina, a més d’una important representació de CCOO d’Indústria i de l’estructura del sindicat, tant de Catalunya com del Baix Llobregat.

Des del polígon on té la seu Spark Ibérica es va iniciar una marxa per acompanyar-lo fins a la Ciutat de la Justícia, on es va afegir a la concentració el secretari general de CCOO de Catalunya per tal de reivindicar la readmissió del nostre company i denunciar l’actitud antisindical de l’empresa, que ha vulnerat els drets fonamentals i la llibertat sindical.

CCOO hem manifestat des del primer moment el nostre rebuig a la decisió de Spark Ibérica, amb l’impuls d’una campanya sindical, amb concentracions i accions de protesta i gestions institucionals per aconseguir la readmissió del nostre company, esgotant totes les vies fins a arribar a la judicial.

Galeria d’imatges de la concentració i marxa de suport