Tardor calenta als sectors d’Indústria

Hi haurà vaga al sector del metall de Lleida, a les auxiliars de les nuclears i als escorxadors d’aus i conills

La tardor es presenta moguda a la indústria, on tenim conflictes oberts en diferents sectors a causa de l’actitud intransigent de les patronals, que es refermen en els seus plantejaments, mantenen bloquejades les negociacions i impossibiliten la consecució d’acords que garanteixin unes condicions laborals dignes per als treballadors i treballadores dels sectors. Aquesta actitud intransigent de la patronal ens ha abocat a la mobilització en diversos sectors:

• VAGA AL SECTOR DEL METALL A LA PROVÍNCIA DE LLEIDA: davant el bloqueig de les negociacions del Conveni per a la indústria siderometal·lúrgica de la província de Lleida, per part de la patronal FEMEL, CCOO d’Indústria i FICA-UGT hem convocat vaga de 24 hores els dies 20 i 27 de setembre i el 18 i 25 d’octubre. Més informació

• VAGA A LES AUXILIARS DE LES NUCLEARS: davant l’actitud intransigent de la direcció d’ANAV i després d’analitzar la situació amb els nostres delegats i delegades en l’assemblea realitzada el 25 de juliol, CCOO d’Indústria hem decidit escalar el conflicte i convocar una vaga de durada indefinida el mes d’octubre, coincidint amb el pròxim període de recàrrega de la central nuclear Ascó 2. Més informació

• ATURADES ALS ESCORXADORS D’AUS I CONILLS: la pressió de la vaga i les denúncies presentades han començat a donar els seus fruits en algunes empreses del sector, malgrat les instruccions de la patronal en contra, però es tracta de passos encara insuficients per desbloquejar la negociació del conveni sectorial. Per això es convocaran noves aturades per a l’octubre. Més informació