Gran afluència a les manifestacions de l’1 de Maig

Milers de persones van participar en les manifestacions convocades per CCOO i UGT a Catalunya el passat 1 de Maig amb el lema “Ocupació estable, salaris justos, + drets socials”. CCOO d’Indústria de Catalunya valorem positivament la gran afluència de treballadors i treballadores de la indústria en aquestes manifestacions, en les quals van fer sentir les seves reivindicacions.

Els treballadors i treballadores del Grup Codorniu van assistir a les manifestacions de Barcelona i Lleida amb pancarta pròpia en defensa dels llocs de treball i contra l’ERO d’extincions presentat per la companyia. A la manifestació de Barcelona els van acompanyar treballadors i treballadores de totes les empreses del sector, en solidaritat amb la plantilla de Codorniu, i van reivindicar la constitució d’una mesa sectorial del cava, on participin Administració, sindicats i patronal del sector, per resoldre les problemàtiques que afecten el conjunt del sector.

També anaven amb pancarta pròpia els treballadors i treballadores de Zardoya Otis, a Barcelona, en defensa d’un conveni digne, davant les abusives propostes empresarials que mantenien bloquejada la negociació del conveni. I a Tarragona, els treballadors i treballadores de les auxiliars de les nuclears i d’ANAV reivindicaven l’estabilitat en l’ocupació i unes condicions laborals dignes per a tots els treballadors que presten els seus serveis a les centrals nuclears d’Ascó i Vandellòs.

També hi va haver una afluència destacada de treballadors i treballadores de la indústria i el camp a les manifestacions de Girona i Tortosa.

Galeria d’imatges manifestació 1 de Maig Barcelona
Galeria d’imatges manifestacions 1 de Maig Tarragona, Lleida i Girona