José Antonio Hernández és el nou secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya

La federació d’Indústria inicia una nova etapa, amb Hernández al capdavant

José Antonio Hernández encapçala la nova direcció de CCOO d’Indústria de Catalunya, després de sortir escollit en el 2n Congrés de la federació, celebrat els dies 2 i 3 de març al Tecnocampus de Mataró i al qual es van acreditar 253 delegats i delegades d’Indústria del conjunt de Catalunya. Hernández va rebre el suport del 91,63% dels delegats i delegades, convertint-se així en el nou secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya.

Galeria d’imatges del 2n Congrés de CCOO d’Indústria de Catalunya

Hernández va fer la seva intervenció acompanyat a l’escenari per la nova Comissió Executiva de la federació i va començar fent un reconeixement al compromís i la militància de totes les persones que formen les CCOO d’Indústria, ja que gràcies al treball de tots i totes hem arribat fins aquí, amb la fusió de tres federacions en una gran federació d’Indústria i l’encaix de sectors diversos i diferents maneres de treballar, que hem sabut conjugar per posar-nos al servei del conjunt de treballadors i treballadores que representem.

Iniciem ara una nova etapa per a la qual Hernández va reivindicar una organització cohesionada des de la pluralitat i el treball, perquè això ens fa més forts en la nostra acció sindical, i en la qual hem de continuar treballant per afrontar els reptes de futur i aconseguir una indústria més justa per als treballadors i treballadores. Així mateix, Hernández va destacar que volem ser “el pal de paller del projecte confederal per posar el sindicat a l’ofensiva”, perquè tenim una responsabilitat important envers els treballadors i treballadores i la ciutadania en general.

En el marc d’aquest 2n Congrés, també es van aprovar l’Informe –balanç del mandat, pràcticament per unanimitat, i el Pla d’acció amb les propostes de futur per als propers quatre anys, per unanimitat.