Josep Anton Gómez serà el nou coordinador de CCOO d’Indústria de Lleida

Josep Anton Gómez ha sortit escollit per unanimitat nou coordinador de CCOO d’Indústria de Lleida, en el marc de la 2a Conferència d’aquest àmbit funcional, celebrada el 17 de febrer al nou local de CCOO de Lleida.

Un total de 42 delegats i delegades dels sectors d’Indústria de la província van participar en la conferència, en la qual es van aprovar per unanimitat els documents de Pla d’acció i Informe balanç, així com les candidatures als diferents òrgans de direcció. També es van aprovar pràcticament per unanimitat les delegacions als congressos de CCOO de les Terres de Lleida i de CCOO d’Indústria de Catalunya.

En el decurs de la conferència, va intervenir el secretari general de CCOO de les Terres de Lleida, Jaume Sellés, que no es torna a presentar en aquest congrés, i que va explicar que ha estat un mandat complicat al territori, tant per la situació interna del sindicat com per la crisi econòmica i els continus atacs al sindicalisme de classe que representa CCOO. Sellés va concretar que la Unió de Lleida afronta el nou mandat amb una nova forma organitzativa per ser més propers i passar a l’ofensiva. Tot seguit va prendre la paraula Cristina Rodríguez, que es presenta a la candidatura de la Secretaria General de CCOO de les Terres de Lleida, que va presentar el Pla d’acció amb la nova proposta d’organització de la unió i dels eixos principals que marcaran l’acció sindical de futur.

Carles Asensio, coordinador sortint de CCOO d’Indústria de Lleida, va presentar l’Informe balanç, amb el resum de la feina feta aquests quatre anys. A continuació, el secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya, Javier Pacheco, va destacar que el que s’està fent a Lleida és adaptar el sindicat a les necessitats que tenen els treballadors i treballadores, i va incidir en la necessitat de passar a l’ofensiva tant als centres de treball com en la societat.

El company Josep Anton Gómez va presentar el nou equip d’Indústria de les Terres de Lleida i el Pla d’acció per als propers anys, per arribar a tot arreu on sigui necessari i participar a totes les accions que es convoquin. La seva intervenció va donar pas a la del secretari d’Acció Sindical de CCOO d’Indústria de Catalunya, Josep Anton Hernández, que va presentar els plans d’acció de CCOO de Catalunya i de la federació estatal d’Indústria.

Galeria d’imatges de la 2a Conferència