Anna Núñez és escollida coordinadora del Barcelonès de CCOO d’Indústria

Anna Núñez ha sortit escollida com a nova coordinadora del Barcelonès de CCOO d’Indústria, en el marc de la 2a Conferència celebrada el dia 16 de febrer a Barcelona, i encapçala el nou equip de treball d’aquest àmbit funcional.

Un total de 145 delegats i delegades dels sectors d’Indústria de la comarca van participar en la conferència, en la qual es van aprovar pràcticament per unanimitat les diferents candidatures als òrgans de direcció i les delegacions a la conferència del Barcelonès i el congrés de CCOO d’Indústria de Catalunya.

En el decurs de la conferència, el coordinador sortint, Antonio Barbastro, va presentar un breu balanç del mandat i va destacar les dificultats que s’han viscut a causa de la crisi i el tancament d’empreses. Barbastro va concloure que s’ha aconseguit cohesionar un bon equip de treball que ha treballat transversalment i des de la proximitat.

Tot seguit, el secretari d’Acció Sindical de CCOO d’Indústria de Catalunya va presentar els plans d’acció de la CONC i de la federació estatal, desgranant els eixos que centraran l’acció sindical i va explicar que una de les idees força serà posar el sindicat a l’ofensiva, des del compromís i la militància dels homes i dones de CCOO, amb orgull de pertinença.

El company Antonio Porcel va presentar les línies de treball de l’àmbit funcional del Barcelonès i va explicar que posar el sindicat a l’ofensiva significa més organització per tirar endavant el treball sindical, per la qual cosa caldrà incidir en l’afiliació i les seccions sindicals.

Per la seva banda, el secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya, Javier Pacheco, va iniciar la seva intervenció convocant tots els presents a la manifestació de dissabte “Volem acollir”. Pacheco va exposar que el canvi en les relacions laborals al país, fruit de les reformes laborals aplicades, ens obliga a canviar la nostra acció sindical i va recordar que ha estat un mandat difícil i que ara toca passar a l’ofensiva perquè la precarietat no s’assenti.

Anna Núñez va tancar la conferència remarcant els eixos que centraran el treball del Barcelonès durant aquest nou mandat que iniciem.

Galeria d’imatges de la 2a conferència del Barcelonès