Álvaro Muñoz, reelegit secretari general de CCOO d’Indústria del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf

Álvaro Muñoz ha estat reelegit com a secretari general de CCOO d’Indústria del Baix, Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf, en el marc del segon congrés del sindicat intercomarcal, celebrat aquest 9 de febrer, a Cornellà de Llobregat.

Un total de 168 delegats i delegades dels sectors d’Indústria de les quatre comarques van participar en aquest congrés i van aprovar per unanimitat tant l’Informe de balanç com el Pla d’acció, que va presentar Álvaro Muñoz. També van votar per una amplíssima majoria les candidatures als diferents òrgans de direcció i les delegacions als congressos de CCOO d’Indústria de Catalunya i de la Unió Intercomarcal de CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf.

Muñoz va fer un extens resum de l’acció sindical realitzada durant aquest darrer mandat, fent especial incidència en el que ha suposat el procés de reorganització després de les fusions tant des del punt de vista territorial com federatiu. Quant a les propostes de treball futures, va destacar la necessitat de continuar treballant en la línia d’obrir el sindicat a la societat i continuar fomentant la participació i implicació activa de l’afiliació i els delegats i delegades en el dia a dia, per poder afrontar els reptes que tenim per davant.

En el decurs del congrés van intervenir el secretari general de la federació, Javier Pacheco, el secretari general de la Unió, Toni Mora, i el responsable d’Organització de la CONC, Josep M. Romero, que va presentar el Pla d’acció de la unió intercomarcal. Tots van voler fer un reconeixement a la feina de l’equip del sindicat intercomarcal i van instar el nou equip a continuar treballant coordinadament amb la resta d’estructures per situar el sindicat a l’ofensiva, recuperar els drets perduts i tornar a situar el sindicat al centre del debat sociopolític.

D’altra banda, el secretari d’Acció Sindical de la federació, José Antonio Hernández, va presentar el Pla d’acció de la federació estatal, desgranant els 4 eixos del document: el canvi de model productiu, el model energètic que volem, la digitalització i la formació, i el model organitzatiu.

Galeria d’imatges del 2n Congrés d’Indústria del BALLAPAG

Vídeo resum del 2n Congrés d’Indústria del BALLAPAG