Juan Jiménez, nou secretari general de CCOO d’Indústria del Vallès Oriental – Maresme – Osona

Juan Jiménez ha sortit escollit per unanimitat com a secretari general de CCOO d’Indústria del Vallès Oriental – Maresme – Osona, en el marc del 2n Congrés del sindicat intercomarcal, celebrat aquest 8 de febrer a les Franqueses de Vallès.

Un total de 140 delegats i delegades dels sectors industrials de les tres comarques van participar en el congrés i van aprovar per unanimitat tant l’Informe balanç, presentat pel secretari general sortint, Juan Antonio Molano, com les candidatures als diferents òrgans de direcció i les delegacions als congressos de CCOO d’Indústria de Catalunya i de la Unió Intercomarcal de CCOO del VORMAROS.

Jiménez va presentar el Pla d’acció del sindicat intercomarcal per al proper mandat, i va posar èmfasi en els tres elements fonamentals per tirar-lo endavant: militància, transparència i orgull de pertinença a CCOO.

En el decurs del congrés van intervenir els secretaris generals de la federació i la unió, Javier Pacheco i Gonzalo Plata, que van fer un reconeixement a la feina feta pels companys i companyes d’Indústria del VORMAROS i molt especialment a Juan Antonio Molano, per haver aconseguit cohesionar l’equip i l’acció sindical. Tots dos van instar el nou equip a continuar treballant per situar el sindicat a l’ofensiva per recuperar els drets perduts i guanyar-ne de nous, i tornar a situar el sindicat al centre del debat polític, al servei de la ciutadania.

El responsable d’Acció Sindical de la federació, José Antonio Hernández, va presentar els plans d’acció de la CONC i de la federació estatal.

Jiménez encapçala la nova Executiva sorgida d’aquest congrés, que es reunirà el proper dia 14 per començar a trebsllar i organitzar els equips d’atenció i extensió.

Galeria d’imatges del 2n Congrés d’Indústria del Vormaros