Joan Carles Gallego participa a l’acte final de la Marxa Pagesa, convocada per Unió de Pagesos

Demà dissabte, 28 de gener, a partir de les 11.30 hores, a l’avinguda Reina Maria Cristina de Barcelona

Unió de Pagesos ha convocat una mobilització de tractors, anomenada Marxa Pagesa per la dignitat de la pagesia, entre el 26 de gener i demà, 28 de gener, amb inici a set territoris del país (comarques de Girona, plana de Lleida, muntanya, camp de Tarragona, terres de l’Ebre, Catalunya central i Àrea Metropolitana de Barcelona).

Demà dissabte, 28 de gener, la marxa arribarà a Barcelona, on es farà un acte a l’avinguda Reina Maria Cristina, a partir de les 11.30 hores. Per part de CCOO de Catalunya hi assistirà el seu secretari general, Joan Carles Gallego, qui farà una salutació a les 12.05 hores (a més de representants d’altres entitats, com UGT -Camil Ros-, USOC -Maria Recuero- o CONFAVC -Jordi Giró-…). La cloenda serà a les 12.50 hores, a càrrec de Joan Caball, coordinador nacional d’Unió de Pagesos.

Amb aquesta marxa es vol defensar la dignitat de la pagesia, així com reivindicar el reconeixement de l’activitat agrària i la necessitat de renovar el contracte de la societat amb el camp en la conjuntura del canvi social i polític que viu Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de gener de 2017