Mobilització a Lleida per la readmissió del delegat acomiadat a Milsa

Aquest divendres, 16 de desembre, CCOO d’Indústria de Catalunya ha convocat una nova concentració i manifestació en suport al delegat acomiadat per l’escorxador Milsa per exigir la seva readmissió i denunciar la persecució sindical que practica l’empresa. Està previst que hi assisteixin els secretaris generals de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, de CCOO de Lleida, Jaume Sellés, i de CCOO d’Indústria de Catalunya, Javier Pacheco.

La concentració començarà a les 10 h davant la seu de l’empresa Valls Companys, que és la propietària de Milsa i està ubicada al polígon industrial El Segre, parcel·la 604-605, de Lleida. Des d’allà s’iniciarà una manifestació fins a l’empresa Mevet, que pertany al mateix grup empresarial i està situada al mateix polígon, a la parcel·la 409-410.

CCOO d’Indústria exigeix a la direcció de l’empresa la readmissió del company acomiadat i li adverteix que continuarà duent a terme les accions sindicals i jurídiques oportunes per aconseguir que aquest treballador recuperi el seu lloc de treball.