Exposició de les imatges presentades al 3r Concurs de fotografia de CCOO de Seat “Contra la violència de gènere”

CCOO de Seat i CCOO d’Indústria del Baix Llobregat – APAG han organitzat una exposició on es poden veure totes les imatges que s’han presentat al 3r Concurs de fotografia de CCOO de Seat “Contra la violència de gènere”, a més de les fotografies premiades en les tres edicions del concurs. L’exposició es podrà visitar del 24 de novembre al al 16 de desembre al local de CCOO de Cornellà de Llobregat, a la sala Abogados de Atocha.

Aquesta iniciativa de la secció sindical de CCOO a Seat pretén conscienciar els treballadors i treballadores dels seus centres de treball de la importància de lluitar per eradicar totes les formes de violència contra les dones. La imatge guanyadora del concurs és la que la secció sindical utilitza en la campanya informativa al voltant del 25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones.