CCOO d’Indústria i la Federació d’Educació preparem una jornada sobre les necessitats formatives i acreditació de competències que implica el necessari canvi de model productiu

El proper 30 de novembre, CCOO d’Indústria de Catalunya i la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya convoquem la jornada “La nova indústria: necessitats, formació i acreditació de competències”, amb l’objectiu d’analitzar quins canvis cal introduir en el model educatiu actual per poder afrontar en condicions el necessari canvi de model productiu.

La jornada s’estructurarà en dues ponències, una sobre les perspectives de canvi del model productiu i una altra sobre l’acreditació de competències com a instrument de millora dels plans de formació, que donaran pas al debat entre els assistents. La inauguració de la jornada anirà a càrrec dels secretaris generals de les dues federacions, Javier Pacheco i Manel Pulido.

Aquesta jornada s’emmarca en el projecte de col·laboració que les federacions d’Indústria i Educació estem impulsant a nivell estatal, amb el títol “Canvi de model productiu, canvi de model educatiu”.

Programa de la jornada