Concentració per a la readmissió del delegat acomiadat per Spark Ibérica

Aquest dimarts, 11 d’octubre, es farà l’acte de conciliació als Serveis Territorials de Treball per la demanda interposada per CCOO contra Spark Ibérica per l’acomiadament improcedent d’un treballador, que era delegat de personal de CCOO.

Coincidint amb aquesta reunió, CCOO d’Indústria de Catalunya ha convocat una concentració davant la seu dels Serveis Territorials de Barcelona (c. d’Albareda, 2-4), a partir de les 9 hores, per exigir la readmissió del treballador afectat i per denunciar la persecució sindical que practica Spark Ibérica.

CCOO d’Indústria adverteix a la direcció de Spark Ibérica que no permetrà que vulneri impunement els drets de representació i de llibertat sindical.

Coincidint amb l’acte de conciliació als Serveis Territorials de Treball per la demanda interposada per CCOO contra Spark Ibérica per l’acomiadament improcedent s’ha convocat una concentració per exigir la readmissió del treballador afectat i per denunciar la persecució sindical que practica Spark Ibérica.