CCOO recorda 39 anys d’història sindical de l’antiga Federació Agroalimentària

A finals de juny, la Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya va aprovar la seva dissolució i a principis de juliol es va integrar a la federació CCOO d’Indústria de Catalunya. Ara, passat un temps, s’està preparant un acte que vol ser una trobada de totes les persones que han format part de l’antiga Federació Agroalimentària i que han estat partícips d’aquests 39 anys d’història.

L’acte portarà per títol 39 anys d’història sindical 1977-2016 i se celebrarà el proper 15 d’octubre, a partir de les 10.30 h, a la sala d’actes de CCOO. En el decurs de l’acte es projectarà un vídeo de la història de les CCOO i un altre per recordar la història de l’antiga federació. La presentació de l’acte la farà Teresa Vidal, que havia estat responsable de la Dona, i hi haurà les intervencions de Pedro Izquierdo i Miguel Ángel Domínguez, exsecretaris generals de la federació.