Èxit de la primera jornada de vaga a Spark Ibérica

CCOO d’Indústria valora positivament el seguiment que ha tingut la primera de les quatre jornades de vaga parcial de 4 hores convocades a Spark Ibérica per denunciar l’actitud antisindical de l’empresa, que a finals d’agost va extingir el contracte laboral d’un treballador, que havia sortit escollit delegat sindical de CCOO en les darreres eleccions sindicals. Coincidint amb aquesta primera jornada de vaga, al voltant de 100 persones s’han concentrat davant les portes de la seu central de l’empresa, a Hospitalet de Llobregat, per manifestar el seu suport a aquest company i exigir la seva readmissió immediata.

CCOO d’Indústria de Catalunya dóna suport a la vaga, ja que considera que aquesta darrere aquesta extinció laboral s’amaga un acomiadament encobert, derivat de l’activitat sindical d’aquest company, i denuncia que Spark Ibérica fa temps que practica un atac continuat als delegats i afiliats de CCOO als diferents centres de treball que té a Catalunya i a l’Estat.

Declaració de Javier Pacheco, SG CCOO Indústria en suport al company
Intervenció d’Antonio Porcel, Àrea del Barcelonès CCOO Indústria, a la concentració

Aquest dijous, 22 de setembre, es farà la segona jornada de vaga contra la persecució sindical a Spark Ibérica i, si la situació no es resol hi ha previstes dues jornades més de vaga els dies 4 i 6 d’octubre.