Vaga a Spark Ibérica per exigir la readmissió del treballador a qui l’empresa ha extingit el contracte laboral

El comitè d’empresa de Spark Ibérica ha convocat quatre jornades de vaga parcial de 4 hores contra l’actitud antisindical de l’empresa i per exigir la readmissió immediata del treballador a qui va extingir el contracte laboral a finals d’agost, que era delegat sindical de CCOO.

La primera jornada de vaga es farà demà dimarts, 20 de setembre, de 7 a 11 hores. Coincidint amb la jornada de vaga, el comitè ha convocat una concentració de suport al company acomiadat a les portes de la seu principal de Spark Ibérica (c. de Miguel Hernández, 31, polígon industrial Pedrosa, l’Hospitalet de Llobregat), entre les 8.30 i les 11 hores.

Les altres jornades de vaga es faran els dies 22 de setembre i 4 i 6 d’octubre. CCOO d’Indústria dóna suport a la vaga i denuncia que es tracta d’un cas de persecució sindical per part de Spark Ibérica, que fa temps que practica un atac continuat contra els delegats i afiliats de CCOO als diferents centres de treball que l’empresa té tant a Catalunya com al conjunt de l’Estat.