CCOO d’Indústria engega una consulta entre l’afiliació del sector per ratificar el principi d’acord sobre el Conveni del metall de Tarragona

CCOO d’Indústria de Catalunya ha engegat un procés de consulta entre els afiliats i afiliades del sector del metall de la província de Tarragona per tal de ratificar el principi d’acord sobre el Conveni del metall de Tarragona, que es va assolir el passat 16 de juny, una consulta que serà vinculant per a la signatura del conveni, prevista per al proper 5 de juliol. La pregunta és molt clara: “Estàs d’acord que CCOO signi el Conveni provincial del metall de Tarragona en els termes del principi d’acord?”

Entre el 23 de juny i el 3 de juliol, els afiliats i afilades del sector del metall de Tarragona poden respondre la consulta. Per tal d’arribar al conjunt de l’afiliació del sector i facilitar-los la participació en la consulta, CCOO d’Indústria ha previst diferents vies d’informació i participació:

• 23 de juny: assemblea informativa per als delegats i delegades del sector del metall de Tarragona, on s’explicarà i valorarà el principi d’acord, s’atendran els dubtes i preguntes dels assistents i s’explicarà i obrirà el procés de consulta
  • A les empreses amb més de 5 afiliats i afiliades s’intentarà fer assemblees a l’empresa i es votarà en referèndum la signatura de l’acord. El sindicat intercomarcal s’encarregarà de recollir les actes de la consulta.
  • A les empreses de menys de 5 afiliats, es convocarà els afiliats a una assemblea de restes i se’ls farà arribar la consulta per la via telemàtica perquè la puguin respondre per Internet o a través del mòbil.

Per a qualsevol aclariment sobre el principi d’acord o dubte sobre el procés de consulta, contactar amb el sindicat CCOO d’Indústria de Catalunya (telèfon 977 21 64 56 o correu electrònic [email protected]).

En la reunió dels òrgans de direcció de la federació convocada el proper 5 de juliol al matí es presentarà el resultat de la consulta per aprovar, si s’escau, la signatura del conveni, que es faria el mateix 5 de juliol per la tarda.