CCOO esdevé la primera força sindical a CELSA Barcelona

La Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya valora molt positivament els resultats obtinguts en les eleccions sindicals celebrades a CELSA Barcelona (Castellbisbal) aquesta setmana passada, en les quals CCOO ha desbancat UGT i se situa com a primera força sindical a l’empresa.

El comitè d’empresa, que s’ha reduït de 23 a 21 membres, ha quedat repartit de la manera següent: 7 CCOO, 6 UGT, 5 USOC i 3 els independents CIC. En el mandat anterior la correlació de forces era: 12 UGT, 8 CCOO i 3 independents.

Davant d’aquests resultats, CCOO encara els reptes de futur amb energies renovades per continuar lluitant per defensar els drets del conjunt de treballadors i treballadores de CELSA Barcelona.