Signat el pla de reindustrialització de GE Power Controls

Aquest matí ha tingut lloc la signatura del pla de reindustrialització previst en el marc de l’acord de GE Power Controls, de Sant Vicenç de Castellet, signat el passat 20 març, per part del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat, l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, la direcció i el comitè de GE Power Controls i la Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya.

Aquest pla de reindustrialització es durà a terme mitjançant una empresa especialitzada que s’encarregarà de buscar una alternativa industrial per a les instal·lacions que garanteixi, com a mínim, un contracte indefinit per a 50 treballadors afectats per l’ERO i que l’activitat industrial tingui una viabilitat mínima de 10 anys. GE Power Controls aportarà 250.000 € per al pla de reindustrialització.

La Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya valora positivament la signatura d’avui i considera que aquest tipus de plans de reindustrialització s’haurien d’incorporar per la via normativa en els processos dels expedients de regulació d’ocupació per garantir la continuïtat de l’activitat industrial als territoris afectats per aquests expedients i potenciar la creació d’ocupació que permeti la reincorporació al mercat laboral dels treballadors.