Els joves d’Indústria s’impliquen amb l’acció del dia a dia del sindicat

El dijous va tenir lloc una primera trobada de joves delegats i delegades de CCOO del Vallès Occidental, organitzada per Acció Jove amb el lema “Ens organitzem?”, que va comptar amb la participació d’una nombrosa representació de joves delegats i delegades de la Federació d’Indústria, de les empreses Ficosa, Yamaha, Delphi Diesel Systems, Nissan, Costal, Unidesa i Celsa, entre d’altres.

La trobada va comptar amb la intervenció de Ramon Górriz, secretari d’Acció Sindical de la CS CCOO, que va explicar el que ens estem jugant en aquests moments i va introduir la lluita de classes com a eix transversal de totes les reformes que està duent a terme el Govern. A partir de la seva intervenció es va obrir un debat entre els assistents.

Aquesta jornada també tenia una part més pràctica en la qual es va fer un taller per explicar com treballa el sindicat i per recollir les propostes dels més joves de cara a millorar-ne el funcionament. La participació en el taller va ser activa i molt dinàmica, i hi van haver intervencions molt interessants. Les conclusions que se’n van extreure es presentaran en el proper congrés d’Acció Jove.

D’aquesta jornada, n’ha sortit un grup de treball de joves delegats i delegades de CCOO del Vallès Occidental, entre els quals n’hi ha de la Federació d’Indústria, que s’implicaran en l’acció sindical del dia a dia i intentaran que no es perdi l’essència dels més joves dins del sindicat.