Assemblea de delegats i delegades de Catalunya, el 23 de febrer

Aquest dijous, 23 de febrer, CCOO de Catalunya ha convocat una assemblea de delegats i delegades en la qual intervindran Ignacio Fernández Toxo i Joan Carles Gallego, per plantejar el posicionament sindical davant la reforma laboral, després de l'èxit de les manifestacions del passat 19 de febrer. L'assemblea es farà a les 10 h, al Pavelló Olímpic de la Vall d'Hebron (passeig de la Vall d'Hebron, 166-176) i serà conjunta amb UGT.

També s'anunciaran les mobilitzacions previstes per al proper dimecres 29 de febrer, amb el lema "NO a la reforma laboral. Ja n'hi ha prou!", coincidint amb la jornada de mobilització europea, que promou la Confederació Europea de Sindicats (CES). De moment s'han convocat manifestacions a:

- BARCELONA: 18 h., plaça de Catalunya (cartell i octaveta)
- GIRONA: 18 h., plaça de la Independència
- LLEIDA: 18 h. , avinguda de Catalunya, 2