Eleccions sindicals al Grup Nissan

Els treballadors i treballadores dels diferents centres de treball del grup NISSAN escullen demà els seus representants

Demà dijous, 24 de febrer, se celebren les eleccions sindicals a NISSAN, en les quals s’ha d’escollir la nova representació dels treballadors i treballadores dels diferents centres de treball del grup per als propers quatre anys.

Les primeres taules de votació s’obriran a les 05 h i està previst que les últimes taules es tanquin a les 17.30 h. A partir d’aquest moment, s’iniciarà el recompte de vots per conèixer el resultat definitiu, que es podrà començar a perfilar a partir de les 19 h.

Prop de 3.600 treballadors i treballadores dels diferents centres de NISSAN estan cridats a escollir en total 55 delegats i delegades, repartits de la manera següent:

– a Zona Franca el cens és de 3.048 persones i s’escullen 25 representants
– a Montcada el cens és de 216 persones i s’escullen 9 representants
– a NIBSA, la comercial, el cens és de 140 persones i s’escullen 9 representants
– al Centre de Recanvis el cens és de 119 persones i s’escullen 9 representants
– al Centre de Distribució d’Unitats de NMISA (al port) el cens és de 49 persones i s’escullen 3 representants

El mateix dia també es fan eleccions als centres que NISSAN té a Àvila i a Pamplona.