Eleccions sindicals al Grup SEAT

Els treballadors i treballadores dels diferents centres de treball del grup SEAT escullen avui els seus representants

Avui dijous, 10 de febrer, se celebren les eleccions sindicals a SEAT, en les quals s’ha d’escollir la nova representació dels treballadors i treballadores de cadascun dels centres de treball del grup i també el nou comitè intercentres per als propers quatre anys.

Les primeres taules de votació s’han obert a les 02 h i està previst que les últimes taules es tanquin a les 19 h. A partir d’aquest moment, s’iniciarà el recompte de vots per conèixer el resultat definitiu, que es podrà començar a perfilar a partir de les 20.30 h.

Prop de 12.800 treballadors i treballadores dels diferents centres de SEAT estan convocats a escollir en total 119 delegats i delegades, repartits de la manera següent:

• a Martorell fàbrica el cens és de 9.165 persones i s’escullen 39 representants
• a la Zona Franca el cens és de 1.268 persones i s’escullen 23 representants
• al Centre de Recanvis el cens és de 307 persones i s’escullen 13 representants
• al Centre Tècnic el cens és de 964 persones i s’escullen 21 representants
• a Gearbox el cens és de 1.077 persones i s’escullen 23 representants

Els 13 membres que formen el comitè intercentres seran escollits en proporció als delegats i delegades obtinguts als centres de treball de Martorell fàbrica, Zona Franca i Centre de Recanvis.