Negociació col·lectiva

CCOO i UGT convocaran vaga al sector del metall de Lleida davant el bloqueig de les negociacions del conveni

Després de més de quatre mesos de reunions, les negociacions es troben en un punt mort davant la intransigència de la patronal. Els principals punts de desacord són en matèria salarial i de jornada, en els quals les posicions entre ambdues parts estan molt allunyades i els sindicats consideren inassumibles les propostes de la patronal en aquestes matèries.

més informació »

CCOO planteja convocar noves aturades al sector d'escorxadors d'aus i conills per desbloquejar la negociació del conveni

La vaga realitzada a l'abril als escorxadors d'aus i conills comença a donar els seus primers resultats i ha permès desbloquejar el pagament de l'antiguitat en grans empreses, tot i les instruccions en contra de la patronal. Són passos positius, però insuficients per desbloquejar la negociació del conveni sectorial. Per la qual cosa CCOO d'Indústria veu inevitable convocar noves aturades aquest any.

més informació »

S'arriba a un principi d'acord sobre el Conveni de comerç al detall d'òptiques de Barcelona

CCOO fem una valoració positiva de l'acord, ja que finalment s'han aconseguit uns increments salarials força per sobre dels que plantejava la patronal i s'ha aconseguit frenar les intencions patronals d'incrementar la jornada laboral. També s'han introduït algunes millores en els permisos retribuïts i s'ha acordat una vigència de dos anys.

més informació »

CCOO d'Indústria estem realitzant assemblees informatives sobre la situació de la negociació del Conveni estatal de perfumeria

Durant el mes de maig, CCOO hem convocat assemblees a les empreses del sector a Catalunya per explicar als treballadors i treballadores del sector la situació de bloqueig en què es troben les negociacions del conveni, davant l'actitud intransigent de la patronal STANPA.

més informació »

Signat el Conveni de magatzemistes d'oli de la província de Barcelona

CCOO valorem positivament el conveni, que té una vigència de 2 anys, ja que garanteix el manteniment del poder adquisitiu dels treballadors i treballadores del sector.

més informació »

CCOO d'Indústria valora positivament el principi d'acord assolit sobre el Conveni de licors de la província de Barcelona

CCOO d'Indústria de Catalunya fa una valoració positiva de l'acord assolit, ja que garanteix la millora del poder adquisitiu dels treballadors i treballadores i de la conciliació de la vida laboral i la familiar, a més de definir una nova estructura dels grups professionals.

Signat el Conveni de masses congelades de Catalunya per als anys 2016-2017

CCOO d'Indústria de Catalunya, FICA-UGT i la patronal ASEMEC han signat aquest matí el Conveni de masses congelades de Catalunya per als anys 2016-2017, en base al principi d'acord assolit entre les parts el passat 12 de juliol.

més informació »

La patronal ASEMAC incompleix el preacord del Conveni de masses congelades de Catalunya

Si en els propers dies no desbloquegem la situació per a la signatura definitiva del conveni, convocarem mobilitzacions al sector de masses congelades de Catalunya.

més informació »

CCOO d'Indústria treballa en la definició dels criteris per a la negociació col·lectiva del 2017

Més de 80 persones han participat en la jornada organitzada per la federació per debatre i definir els criteris que marcaran la negociació col·lectiva de l'any que ve.

més informació »

Jornada sobre criteris de la negociació col·lectiva

El dimecres 5 d'octubre hem organitzat una jornada en la qual plantejarem les nostres prioritats per a la negociació col·lectiva, presentarem les aportacions que hem rebut al fòrum web que hem creat específicament per a aquest tema, així com la guia de criteris sindicals que estem preparant.

Comencem a preparar la negociació col·lectiva de 2017

Aquest mes hem engegat un procés de debat, a través d'un fòrum web, per definir una guia amb els criteris sindicals que marcaran la negociació dels convenis que es negocien l'any que ve, amb les aportacions de totes les persones de la federació que participen en la negociació col·lectiva des de les seves diferents responsabilitats, àmbits i territoris.