Negociació col·lectiva

S'arriba a un principi d'acord sobre el Conveni de comerç al detall d'òptiques de Barcelona

CCOO fem una valoració positiva de l'acord, ja que finalment s'han aconseguit uns increments salarials força per sobre dels que plantejava la patronal i s'ha aconseguit frenar les intencions patronals d'incrementar la jornada laboral. També s'han introduït algunes millores en els permisos retribuïts i s'ha acordat una vigència de dos anys.

més informació »

CCOO d'Indústria estem realitzant assemblees informatives sobre la situació de la negociació del Conveni estatal de perfumeria

Durant el mes de maig, CCOO hem convocat assemblees a les empreses del sector a Catalunya per explicar als treballadors i treballadores del sector la situació de bloqueig en què es troben les negociacions del conveni, davant l'actitud intransigent de la patronal STANPA.

més informació »

Signat el Conveni de magatzemistes d'oli de la província de Barcelona

CCOO valorem positivament el conveni, que té una vigència de 2 anys, ja que garanteix el manteniment del poder adquisitiu dels treballadors i treballadores del sector.

més informació »

CCOO d'Indústria valora positivament el principi d'acord assolit sobre el Conveni de licors de la província de Barcelona

CCOO d'Indústria de Catalunya fa una valoració positiva de l'acord assolit, ja que garanteix la millora del poder adquisitiu dels treballadors i treballadores i de la conciliació de la vida laboral i la familiar, a més de definir una nova estructura dels grups professionals.

Signat el Conveni de masses congelades de Catalunya per als anys 2016-2017

CCOO d'Indústria de Catalunya, FICA-UGT i la patronal ASEMEC han signat aquest matí el Conveni de masses congelades de Catalunya per als anys 2016-2017, en base al principi d'acord assolit entre les parts el passat 12 de juliol.

més informació »

La patronal ASEMAC incompleix el preacord del Conveni de masses congelades de Catalunya

Si en els propers dies no desbloquegem la situació per a la signatura definitiva del conveni, convocarem mobilitzacions al sector de masses congelades de Catalunya.

més informació »

CCOO d'Indústria treballa en la definició dels criteris per a la negociació col·lectiva del 2017

Més de 80 persones han participat en la jornada organitzada per la federació per debatre i definir els criteris que marcaran la negociació col·lectiva de l'any que ve.

més informació »

Jornada sobre criteris de la negociació col·lectiva

El dimecres 5 d'octubre hem organitzat una jornada en la qual plantejarem les nostres prioritats per a la negociació col·lectiva, presentarem les aportacions que hem rebut al fòrum web que hem creat específicament per a aquest tema, així com la guia de criteris sindicals que estem preparant.

Comencem a preparar la negociació col·lectiva de 2017

Aquest mes hem engegat un procés de debat, a través d'un fòrum web, per definir una guia amb els criteris sindicals que marcaran la negociació dels convenis que es negocien l'any que ve, amb les aportacions de totes les persones de la federació que participen en la negociació col·lectiva des de les seves diferents responsabilitats, àmbits i territoris.

Signatura del Conveni del metall de Girona

Es farà aquest dijous, 28 de juliol, a la seu del Gremi d'Instal·ladors de Girona.

Signades les taules salarials del metall de Barcelona per als anys 2016 i 2017

Aquest dimecres, 20 de juny, CCOO d'Indústria de Catalunya, MCA-UGT i la patronal UPM vam signar les taules i annexos salarials del Conveni del metall de la província de Barcelona per als anys 2016 i 2017, d'acord amb els increments pactats en el principi d'acord assolit el passat 14 de juliol.

més informació »

CCOO d'Indústria obrim un procés de consulta entre l'afiliació i la representació del metall de Barcelona i Girona per ratificar els principis d'acord dels convenis del metall

D'una banda, hem convocat assemblees informatives per als delegats i delegades del sector de les dues províncies per explicar-los i valorar els termes destacats dels acords, i de l'altra, farem una consulta amb els afiliats i afiliades del sector per saber si estan d'acord que se signi el conveni provincial del metall en els termes del principi d'acord assolit a cada territori.

Signatura del Conveni del metall de Tarragona

Aquest dimarts, 19 de juliol, a les 16.30 h, a la seu dels Serveis Territorials d'Empresa i Coneixement de Tarragona.

més informació »

S'arriba a un principi d'acord sobre el conveni del metall de Barcelona

Aquesta tarda, CCOO d'Indústria, l'MCA-UGT de Catalunya i la patronal UPM han arribat finalment a un principi d'acord sobre el Conveni del metall de la província Barcelona, un acord que arriba després d'un llarg i intens procés de negociació i la pressió de la campanya de mobilització del sector promoguda pels sindicats per forçar la patronal a desbloquejar la negociació.

més informació »

CCOO d'Indústria valora positivament el principi d'acord assolit sobre el Conveni del metall de Girona

CCOO d'Indústria fa una valoració positiva del principi d'acord, ja que es tracta d'un conveni de creixement salarial que permet garantir el poder adquisitiu dels treballadors i treballadores del sector i que incorpora millores en matèria de conciliació de la vida laboral i la personal i de permisos retribuïts.

més informació »

Publicat al DOGC el Conveni de preparats alimentaris i productes dietètics de Catalunya

El Conveni col·lectiu del sector de preparats alimentaris i productes dietètics per als anys 2015-2016, que es va subscriure el passat 17 de desembre de 2015, ja ha sortit publicat al DOGC número 7161, de 13 de juliol de 2016.

més informació »

CCOO d'Indústria valora positivament el principi d'acord assolit sobre el Conveni de masses congelades de Catalunya

El text acordat tindrà una vigèbcia de 2 anys (2016-2017) i garanteix la millora de les condicions salarials i del poder adquisitiu dels treballadors i treballadores del sector, que és un dels sectors en creixement en la indústria alimentària catalana.