Negociació col·lectiva

Iniciem les assemblees per preparar els criteris que marcaran la negociació col·lectiva per al 2018

CCOO d'Indústria de Catalunya hem començat a preparar la negociació col·lectiva de l'any que ve, quan es renovaran els principals convenis sectorials dels nostres àmbits d'activitat. Per això hem convocat assemblees al conjunt del territori per debatre els criteris que hauran de marcar la negociació.

més informació »

CCOO adverteix a la patronal que si no hi ha acord, hi haurà mobilització als escorxadors d'aus i conills

Si en la reunió del proper 2 d'octubre, la patronal d'escorxadors d'aus i conills torna a la mesa de negociació del conveni amb propostes que impedeixin avançar cap a un acord, els sindicats tornaran a posar en marxa un calendari de mobilitzacions.

més informació »

S'arriba a un principi d'acord sobre el Conveni del metall de Lleida

CCOO d'Indústria valorem positivament l'acord assolit, ja que finalment s'ha aconseguit salvar un dels principals punts de desacord i s'han acordat uns increments salarials i una clàusula de revisió tècnica a la finalització de la vigència que garanteixen el poder adquisitiu dels treballadors i treballadores del sector de la província. A més s'incorpora la clàusula de subrogació per als treballadors i treballadores dels sectors de muntatge i manteniment de línies elèctriques, xarxes de telecomunicacions i enllumenat públic, entre altres, tal com ja recullen els convenis provincials del metall de Barcelona, Tarragona i Girona.

més informació »

CCOO i UGT convocaran vaga al sector del metall de Lleida davant el bloqueig de les negociacions del conveni

Després de més de quatre mesos de reunions, les negociacions es troben en un punt mort davant la intransigència de la patronal. Els principals punts de desacord són en matèria salarial i de jornada, en els quals les posicions entre ambdues parts estan molt allunyades i els sindicats consideren inassumibles les propostes de la patronal en aquestes matèries.

més informació »

CCOO planteja convocar noves aturades al sector d'escorxadors d'aus i conills per desbloquejar la negociació del conveni

La vaga realitzada a l'abril als escorxadors d'aus i conills comença a donar els seus primers resultats i ha permès desbloquejar el pagament de l'antiguitat en grans empreses, tot i les instruccions en contra de la patronal. Són passos positius, però insuficients per desbloquejar la negociació del conveni sectorial. Per la qual cosa CCOO d'Indústria veu inevitable convocar noves aturades aquest any.

més informació »

S'arriba a un principi d'acord sobre el Conveni de comerç al detall d'òptiques de Barcelona

CCOO fem una valoració positiva de l'acord, ja que finalment s'han aconseguit uns increments salarials força per sobre dels que plantejava la patronal i s'ha aconseguit frenar les intencions patronals d'incrementar la jornada laboral. També s'han introduït algunes millores en els permisos retribuïts i s'ha acordat una vigència de dos anys.

més informació »

CCOO d'Indústria estem realitzant assemblees informatives sobre la situació de la negociació del Conveni estatal de perfumeria

Durant el mes de maig, CCOO hem convocat assemblees a les empreses del sector a Catalunya per explicar als treballadors i treballadores del sector la situació de bloqueig en què es troben les negociacions del conveni, davant l'actitud intransigent de la patronal STANPA.

més informació »

Signat el Conveni de magatzemistes d'oli de la província de Barcelona

CCOO valorem positivament el conveni, que té una vigència de 2 anys, ja que garanteix el manteniment del poder adquisitiu dels treballadors i treballadores del sector.

més informació »

CCOO d'Indústria valora positivament el principi d'acord assolit sobre el Conveni de licors de la província de Barcelona

CCOO d'Indústria de Catalunya fa una valoració positiva de l'acord assolit, ja que garanteix la millora del poder adquisitiu dels treballadors i treballadores i de la conciliació de la vida laboral i la familiar, a més de definir una nova estructura dels grups professionals.