Federació d'Indústria de CCOO de Catalunya

Cercador
EESS Cursos de formació continua Documents Ofertes per a l'afiliació

Criteris

L'Acció Sindical és un dels elements principals de l'activitat de la Federació d'Indústria de CCOO de Catalunya, que es tradueix majoritàriament en la negociació col•lectiva com a instrument clau per a la defensa dels drets i els interessos dels treballadors i les treballadores. Amb la negociació col•lectiva contribuïm a ampliar la nostra presència sindical a les empreses, alhora que a una major democratització de les relacions laborals.

Per aconseguir una negociació col•lectiva efectiva cal una acció sindical organitzada i coordinada, compartint criteris en els diferents àmbits d'actuació dins de l'Àrea d'Acció Sindical: Organització del Treball, Salut Laboral, Dona, Joves, Política Social, Ocupació, etc. En tots aquests àmbits es comparteixen també esforços per tal d'assolir resultats que millorin la nostra capacitat contractual, sindicant el nostre treball a les empreses.

RAONS PER DIR NO A LA REFORMA LABORAL

Afilia't