Àmbits de treball

CCOO d'Indústria de Catalunya amb la col·laboració de la Federació d'Agroalimenària desenvoluparem la nostra activitat sindical en diferents àmbits d'actuació, en els quals treballarem per aconseguir la millora de les condicions laborals, socials i econòmiques del conjunt dels treballadors i les treballadores dels diferents sectors industrials que englobem, tenint en compte la legalitat i les normatives vigents, i fent ús dels nostres recursos sindicals i de les eines que ens aporten la negociació col·lectiva i la nostra acció sindical diària a les empreses i centres de treball, a través de les seccions sindicals.

En cada un d'aquests àmbits impulsarem polítiques i realitzarem accions concretes pensades sempre per millorar i defensar els drets dels treballadors i les treballadores, garantir la seva seguretat i salut en el lloc de treball, evitar les discriminacions de qualsevol tipus, facilitar la conciliació entre la vida laboral i la personal i eliminar la precarietat, afavorint mesures que ens permetin avançar cap a l'estabilitat laboral, entre altres matèries.

ÀREA D'ORGANITZACIÓ I RECURSOS: ORGANIGRAMA DE RESPONSABILITATS I FUNCIONS

ÀREA D'ACCIÓ SINDICAL: ORGANIGRAMA DE RESPONSABILITATS I FUNCIONS